Izvještaj sa 66. plenuma, petak, 4.12.2009.
Na šezdeset i šestom plenumu raspravljalo se o osam točaka dnevnog reda. Između ostalog, raspravljalo se o organizaciji zajedničkog prosvjeda svih građana i studenata koji se bore za besplatno obrazovanje. Izglasana je suspenzija blokade Fakulteta, i termin sljedećeg plenuma koji će se održati u utorak, 8.12.Plenum je obaviješten da je Pula izglasala deblokadu, a blokada Filozofskog fakulteta u Rijeci se nastavlja i sutra.
Senat Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli donosi zaključak da se slaže s uvodnim načelom za studiranje bez školarina koje je izradilo Povjerenstvo za izradu promjene zakonske regulative o visokom obrazovanju na sjednici 30. studenoga: Pravo na studij bez plaćanja školarine pripada stoga svakome tko je udovoljio uvjetima za upis na sveučilište (određene sveučilišnim kriterijima i kapacitetima) za cijelo vrijeme predviđeno programom studija i zakonskim propisima koji reguliraju studentska prava.
Senat Sveučilišta u Puli se NE slaže s prijedlogom Povjerenstva da studenti koji nisu zadovoljili propisane uvjete za uspješan završetak semestra iskazane u ECTS bodovima plaćaju školarinu na osnovi odluke sveučilišta, odnosno njezine sastavnice.
Radna grupa za analizu dokumenata radit će na komparativnoj analizi nacrta Zakona o sveučilištima i sličnih zakona drugih europskih zemalja. Idući sastanak održat će se u ponedjeljak, 7.12. u 17h u A002.
Izabran je delegat koji će 10.12. gostovati u emisiji ljubljanskog radija Študent.
Plenum je odlučio da ćemo sudjelovati u organizaciji zajedničkog prosvjeda svih studenata i građana koji se bore za besplatno obrazovanje. Ideja o organiziranju velikog prosvjeda dolazi od kolega s riječkog plenuma. Grupa za međuplenumsku suradnju , na kojoj će se raditi na organizaciji prosvjeda, sastat će se u ponedjeljak u 20h.
Nakon plenuma seljaka održanog danas u D7, plenum Filozofskog fakulteta je odlučio da će dati podršku seljacima u budućim prosvjedima.
Sudionici plenuma su zatim raspravljali o daljnjoj blokadi nastavnog procesa. Ponovno je naglašeno da je blokada samo sredstvo, a ne cilj. Mišljenje nekih sudionika plenuma je da smo ovom blokadom postigli sve što u ovom periodu možemo postići. Analizom Zakona o sveučilištima (koji još nije službeno objavljen) dokazali smo da će komercijalizacija obrazovanja uzimati sve više i više maha ako to ne spriječimo. Sada je red na Ministarstvu da Zakon o sveučilištima stavi na javnu raspravu. Povjerenstvo za izradu promjene zakonske regulative o visokom obrazovanju ne nudi potpuno javno financirano obrazovanje, već novi sustav naplaćivanja. Reagirat ćemo na sve njihove zaključke i odluke koje donesu nakon sastanaka u prosincu. Borba se bez obzira na nastavak ili prestanak blokade nastavlja. Argumenti za nastavak i prestanak blokade uglavnom su bili podjednaki kao i na jučerašnjem plenumu. Dio sudionika plenuma smatra da trebamo nastaviti s ovakvim političkim pritiskom i u idućem tjednu. Neki sudionici plenuma su smatrali da bi još sutra trebali blokirati nastavu zbog razloga tehničke prirode. Obzirom na velik broj suzdržanih tokom prvog glasanja (49 za nastavak blokade, 43 protiv te 60 suzdržanih), nastavila se rasprava. Tokom rasprave iskristaliziralo se da bi trebali ponoviti glasanje.
Naglašeno je da su za nastavak ili suspenziju blokade najvažniji strateški argumenti, iako ne možemo ignorirati ni one operativne i emocionalne.
Plenum je odlučio da se od sutra nastavni proces na Filozofskom fakultetu nakon 12 dana blokade ponovno počinje odvijati. Odlučeno je da je vrijeme za privremenu suspenziju blokade. (49 za nastavak blokade i sutra, 58 protiv te 20 suzdržanih). Blokada nastavnog procesa se ne nastavlja i sutra, 5. prosinca.
Sutra (u subotu, 5. prosinca) se fakultet čisti od 14 do 22 sata. U 22 sata redarska služba vraća ključeve fakulteta. Sutra u 18h u A002 održat će se sastanak radne grupe za program. Nastavljamo s alternativnim programom. Iduće tribine, predavanja i radionice bit će održane već u srijedu.
Sutra u 16h u D7 održat će se konferencija za medije na koju pozivamo sve zainteresirane studente i građane koji žele pokazati da se borba za potpuno javno financiranim obrazovanjem, kao i nakon suspenzije proljetne blokade, nastavlja! Odabrane su glasnogovornice.
Idući plenum održat će se u utorak, 8.12. u 20h u D7. Grupa za tehnička pitanja plenuma sastat će se istog dana u 17 sati. Odabrani su moderatori za utorak.
Plenum se za vrijeme suspenzije blokade održava jednom tjedno. Pozivamo sve zainteresirane da i dalje aktivno sudjeluju i borbi, posjećuju tribine i dolaze na radne grupe i na plenume koji su otvoreni za sve.
Grupa za informiranje sastat će se u ponedjeljak u 14h, bolonjska grupa u srijedu u 16h, a grupa za širenje direktne demokracije u srijedu u 18h.
Plenum je zaključen u 22:59.


66 komentara
plenum je močan
koji je ovo qrac? prvi put glasalo 152, a drugi put 127 ljudi. ja sam stekao dojam da bude preko 500 ljudi na tim plenumima.
nekad bude tisuću nekad 100. broj varira. drugi put dio ljudi nije htio glasati
Neeeeeeeee...zasto...ako smo do ovdje dogurali zasto stati...trebamo ici do kraja!!!
ićemo do kraja. al nema smisla iscrpljivati jebenu metodu.
nebi vam više dao podršku ni u okopavanju kumpira...
na kraju krajeva, sve je to politika... a vi govorite o pravima i demokraciji koliko vam volja. ma svi ste vi obični političari i ni ja vam nikad više ne dam svoju podršku ni pomoć. jer ovo je čista namještaljka i navođenje...
tako je... ja vas vise ne podrzavam - pricate jedno, mislite drugo, radite treće. ne zasluzujute vise ni medijske paznje niti ičije podrske, jer ste izmanipulirali plenumaše koji su čudom popustili vrlo brzo... moš si mislit "jedan svijet, jedna borba - idemo do kraja"... obicno politikanstvo za potpaljivanje primitivne mase. izdajice!
Aferim.
izdaja!!!
ma sta je vama ljudi? tko prica jedno, a radi drugo... shvacate li vi sta je plenum uopce-- jedno zivo tijelo gdje se neprestano odlucuje-- tko je tebe mogao izdati ili ti ici na ruku onda?
jedan svijet - jedna borba, sto nacina_
podrska zagrebu i nadam se da se vidimo na prosvjedu :D
Gdje je prosvjed i kad? Se zna šta o tome? Nadam se da hoće biti nešto od toga sada kad je blokada down.
veoma je neobicno da se dvaput glasuje. trebalo je prihvatiti rezultate prvog glasovanja a ne ici u daljnju raspravu nakon rezultata. to nema smisla. kad se jednom izglasa, to bi trebalo biti to. ovako stvarno mirise na manipulaciju. da se i drugi put blokada izglasala, opet se moglo ici u diskusiju i tako unedogled dok se ne izglasa ono sto odredjena skupina zeli...
da, anonimno 10:33, upravo sam na to mislio. čista manipulacija i navođenje.
He he... Shvatili ste da vas manipuliraju.
Ajd, bolje ikad nego nikad!
VEEELIKI su odlučili da će prestati blokada
kako dobiti blokadu: dovoljan je samo jedan VEELIKIII govor (na prvom plenumu ih je bilo 7)
kako završiti blokadu: čekati da fronta ekstremista to odluči pa opet je dovoljan jedan VEELIKI govor. ( i glasanje 2 puta )
ljudi su ovce, čak i oni visokoobrazovani :(((((
nadam se da nećete biti tolike ovce pa na proljeće opet početi :(
anonimno 10:33 potpuno se slazem!
Slažem se, o jednom izglasanom nije se trebalo dalje raspravljati. Blokada je dobra metoda, ali stali smo na tome umjesto da smo ministarstvo i vladu pritiskali svaki dan kao što smo to učinili prošli utorak. Ne bih rekao da je blokada iscrpljena, samo je djelovala mrtvo i nepovjerljivo. Bilo kako bilo, trebamo vidjeti kako dalje, borba za besplatno obrazovanje ne smije prestati, ako nam je stalo do budućih generacija.
heh- pa shvacas valjda da je se najvjerojatnije plenum pitalo ako ce se nastaviti rasprava gdje je opet vecina odlucila da hoce.
ZA blokadu je ostao isti broj, ali su se suzdrzani u drugom glsaovanju odlucili nekako izjasniti. sto se mene tice suzdrzane uopce ne treba ni brojat, ali njih je bilo vise nego oni za blokadu ili suspenziju iste.. kada postoji vise suzdrzanih od bilo koje opcije - tada treba bas ovo napraviti.. ponovno otvoriti raspravu.
ne slazem se. prvo treba pitati zeli li plenum nastaviti raspravu. kada plenum odluci da ne zeli, pristupa se glasovanju i ne bi trebalo biti ponavljanja tog glasovanja bez obzira na broj suzdrzanih jer je plenum vec odlucio da je s raspravom gotovo...
ovako ispada da glasovanje nema nikakvu tezinu, i ponavljam, moze se tako s glasovanjem ici unedogled dok se ne dobije ''zeljeni'' rezultat.
Ma i opet je naš mudri narod u pravu: svijetu je teško ugoditi...
I da, riječ je o politici. Niste znali?! Stvarno čudno da je pitanje javnog obrazovanja također i političko pitanje, a da se oni koji se za njega zalažu bave politikom, i to još u tzv. demokraciji... Zaista čudno da se u političkoj borbi koriste političke strategije i taktike. Trebali bismo valjda svi operom navaliti na Ministarstvo, ili skokom u dalj, a možda i sitnim vezom s Raba, s potporom tamošnjih ovaca, dakako. Mašala, kolege!
I još nešto o ovcama: ljudi nisu ovce, zaista nema potrebe da se još i ovce vrijeđaju ovdje.
Shvatite vise da je blokada samo jedan od velikog broja metoda, ne jedina! Samo zato sto smo prekinuli blokadu ne znaci da smo odustali. Uostalom, bit ce jos blokada.
Vidimo se na plenumu.
Nakon prvog glasanja je bio najveći broj suzdržanih i plenum je odlučio još raspravljati. Onda je plenum odlučio ponovno glasati (nitko od prisutnih nije na to imao prigovora) i ponovno se glasalo. Nitko to nije sam odlučio u ime svih. Drugi put se glasalo zbog velikog broja suzdržanih. Na kraju se još provelo metaglasanje "prihvaćamo li svi odluku o deblokadi?" i ta je odluka prihvaćena uz možda 5 glasova protiv. Dakle sve je bilo potpuno legitimno i nije bilo nikakve manipulacije.
Na odluku o deblokadi je utjecala i vijest o deblokadi u Puli i pozitivne vijest s pulskog Senata.
Druge metode uključuju upućivanje prijekornih pogleda ministru znanosti, lijepljenje Gramscijevih izjava po javnim površinama, maestralni temati u tiskovinama s troznamenkastom nakladom, te kvalitetne powerpoint prezentacije u kojima ćemo lijepo objasniti kako je povjerenstvo sranje, kako su mediji sranje, kako su političari sranje, kako su stranke sranje i kako su indiferentni studenti sranje, kako je država sranje i kako zapravo svi oni koji u svemiru nisu sranje stanu u polupraznu D-7.
Gotovo.
Odustajem.
Ovo je kraj i sad se vidi tko vodi ovo.
Nije dobro kad se blokira, nije dobro kad se ne blokira. Stvarno nikad niste zadovoljni :)
lagano ljudi, ohladite... nije bilo nikakvih manipulacija, vec je jednostavno doso trenutak kada je blokada ispunila svoju trenutacnu svrhu (iako konacan cilj nije). Ukazala je na problematiku novog zakona, kao i u najmanju ruku usporila donošenje istog. I zato ovdje nema mijesta raspravama, nekakvim konacnim pozdravima punim razocaranja, sve sto bi trebalo, a i moralo postojati, želimo li ispuniti konačan cilj je zajedništvo studenata...
Oduševilo me ovo dvostruko glasovanje. Na svim proteklim plenumima kada je suzdržanih bilo u većinskom razmjeru, u potpunosti su se ignorirali, odnosno preračunavali su se kako se kome "odokativno" činilo da li je plenum za ili protiv. Citiram: "Ima jako puno suzdržanih ali je više ljudi diglo ruku za znači za." Prigovor je naravno uložen. A ovo dvostruko glasanje na zadnjem...Još prošle blokade individualci su zakljucili da se plenumom suptilno manipulira. Ako se tko nađe slučajno komentirati ovaj komentar, zamolio bih ga neka ne prodaje vic o "važnoj temi o kojoj je bilo potrebno dodatno glasanje" jer to nikako ne odgovara niti proceduri koju su sami inicijatori nabijali drugim ljudima niti uopće dosadašnjem ophođenju prema svim proteklim točkama rasprave. Svi oni, osim tek nekih, koji u biranoj točki ostaju suzdržani ukazuju ili u nesigurnost vlastite odluke ili u nemogućnost odabira pravilne odluke. Svaki novi nastavak rasprava mimo procedure upućuje na izmjene mišljenja. To zaista nije teško, pogotovo kada pred kraj rasprave netko ustane s pomno odabranim riječima. Fejkanje par excellence i sveopći fail filozofskog fakulteta.
Jao, debili. Pa plenum je na kraju 95%-nom odlukom izglasao da se slaže s deblokadom, bez obzira na pojedine glasove.
Isto kao što je izglasao nastavak rasprave i ponovno glasanje jer se, opet (!), plenumu (tj. sudionicima plenuma) činilo da prvi rezultat možda nije jasan.
kazete da je plenum odlucio ponovo glasati. sigurno na neciji prijedlog. da nije bilo tog prijedloga usvojila bi se prvotna odluka koja je proceduralno bila valjana. a sto da je i iduci put bilo vise suzdrzanih, bi li se opet pristupilo glasovanju. ili, jos bolje, da je u prvom glasovanju bila izglasana deblokada na isti nacin na koji je bila izglasana blokada, bas me zanima bi li se opet pristupilo glasovanju ili bi se odluka uvažila...
I postoji razlika s puno suzdržanih kad se glasa o pizdarijama tipa slanje delegata nekamo i kod bitnih odluka kao što su (de)blokada.
plenum zapravo samo potvrdjuje odluke koje donese mala skupina pojedinaca... i cak i kad ih ne zeli potvrditi, nadje se nacin kao sto je ponovno glasanje da bi se te odluke ipak sprovele i to sve u ime direktne demokracije...
evo, ajde ja sam vas izmanipulirao, ok? napisao sam subliminalne poruke na vas jogurt. jebemmu. rasprava postoji da bi se - raspravljalo, ako treba sedam puta, treba. ako purgeri kazu da je nakraju bilo izglasano sa 95% to samo znaci da su ljudi prihvatili tudje argumente kao prave. plenum zato i postoji da se vec na sljedecem (kad god bio) mogu promijeniti odluke prethodnog (kad prespavas) pa ko god se osjeca izmanipuliranim ima priliku proves demanipulaciju.
meni se nekako cini da je bolje govoriti o SUSPENZIJI BLOKADE jer to podrazumijeva Trecu blokadu bilo kada, a i samim tim izgubilo bi se 'normalno' stanje fakulteta te bi postojalo BLOKADNO i BLOKADNO-U-MIROVANJU. ne treba nam deblokirano ili normalno sve dog se CILJ ne ostvari.
To što smo si mi, ljudi koji su za blokadu kao sredstvo postizanja besplatnog obrazovanja, dozvolili ne biti na plenumu jučer, to je sranje. To što je uopće bilo toliko malo ljudi na plenumu, to je sranje. Sve ostalo je u potpunosti legitimno.
Nisu svi bili za prekid blokade. To je točno. Ali većina od tih koji nisu bili jučer za deblokadu su htjeli deblokirati danas. NITKO na plenumu, ponavljam NITKO, nije zagovarao da se blokada nastavi na sljedeći tjedan. Dakle, govoriti o nekakvoj manipulaciji je smiješno.
Drugo, na kraju glasanja je bio metakonsenzus, tj. pitalo se sudionike plenuma slažu li se s donesenom odlukom o deblokadi i gotovo svi sudionici plenuma su se složili, bez obzira na to kako su glasali u samom glasanju. Nije bilo nezadovoljnih i nije bilo nikakve manipulacije.
Tko je imao argumente za nastavak blokade sljedeći tjedan, trebao je doći na plenum i reći ih, te se nakon toga prijaviti u redarsku službu. Od pisanja po netu nema baš vajde.
jednostavno se ne mogu sloziti da je ispravno i legitimno na jednom te istom plenumu dva puta glasovati o istoj tocki dnevnog reda...
glupo je što nije određen minimalan broj sudionika plenuma
Ako se ne možeš složiti, trebao si biti na plenumu i ne složiti se. Nitko na plenumu nije imao takvu argumentaciju. Stvarno je smiješno da se sada žale ljudi kojima se nije dalo doći na plenum.
Plenum se složio da se napravi presedan i da se glasa ponovno zbog vrlo tijesne razlike između ZA i PROTIV, zbog velike važnosti odluke i velikog broja suzdržanih.
jebo vas plenum
ne priznajem plenum ni ovom prilikom. ja tek sad počinjem sa blokadom!
@anonimno 14:18- student sam rijeckog ff i prisutan na svim plenumima u rijeci tako da nikako nisam mogao prisustvovati plenumu ffzg.
da sam mogao biti na vasem plenumu definitivno bih prigovorio.
nije problem u deblokadi, cak se s njom i slazem jer ne treba iscrpiti ovu metodu do maksimuma, ali također vjerujem da nesto sto je izglasano ne treba mijenjati buduci da se tako stvara dojam manipulacije...
@ anqa
"plenum zato i postoji da se vec na sljedecem (kad god bio) mogu promijeniti odluke prethodnog (kad prespavas) pa ko god se osjeca izmanipuliranim ima priliku proves demanipulaciju."
Recimo na plenumu u utorak? S ovakvom novotvorenom situacijom i takvim stanjem stvari? Aha. L-O-L je tu najprikladniji.
manipulacija bi bila da se nisu svi prisutni s time složili i da se nisu svi s odlukom na kraju složili.
Što ja mislim?
Mislim da blokadna vrhuška nije ni namjeravala postići neki konkretan cilj ovom blokadom-cilj je bio samo vidjeti imaju li moć blokirati nastavu i uvjeriti same sebe da su još relevantni.
Eto, kako neki kažu, a ja ću sažeti: stvar je, ljudi moji, u tome da ne samo plenumom nego i cijelim ovim faksom upravlja 5-6 ljudi-Mikulić, Zdravko, Kapović i još par njih kojima ne znam imena.
Šta su ti ljudi---bogovi?
"bude jos blokada"?? bas me zanima koliko ljudi bude aktivno u 3.blokadi,sve manje i manje ocigledno.ako mi blokirate ljetni semestar opet,bolje da vas nema...dosta mi je toga vec.neke granice moraju postojati!
@5/12/09 15:44 ajde još Zdravko i Kapović, ali ovaj shizić, tko je njemu dao da bude prodekan uopće (?!)
Bando lopovska prodali ste se. Izdaja najgore vrste. Nikad više na nikakav prosvjed. Još se pravdate da se trebalo dva puta glasovati. Jedan svijet jedna borba kako da ne, bolje reći jedan račun jedna borba nama pare koje smo pokupili od političke ucjene. Kapoviću i Popoviću bando manipulatorska.
Pa opet davajte potporu pederima i antifašistima, idući put na plenumu će se skupit 20 pacijenata i čistačica. Sjebali nas gey udruge i antiFa degenerici. ošišajmo Kapovića
Snimke soe su na YOUTUBE gdje se jasno vidi tko manipulira
u potpunosti se slazem!!! osisajmo kapovica i zacepimo usta milatici i svim kretenima koji iskoristavaju one dobre ljude koji se bore na blokadi zasto sto vjeruju u ispravnost cilja!
ovim ste osramotili ne samo prvu blokadu nego i sve studente FFZG!
stidite se!!!
Molim adresu ovog s youtubea gdje se vidi ko manipulira.
Idioti debilni koji ne idete na plenume nego sjedite doma i prdite pred kompjuterom, evo vam iz Pravila i smjernica funkcioniranja plenuma:
9. Ako odluka nije jasna, tj. ako ima puno suzdržanih ili je broj onih za ili protiv podjednak, onda moderatori pitaju je li potrebno otvoriti raspravu o prihvaćanju ovakvog ishoda glasanja. Idući korak je pitanje: 'Prihvaća li plenum ovako izglasanu odluku?'
Dakle, ako ima puno suzdržanih, mora se nastaviti rasprava.
I kao što je netko gore rekao, nitko od onih koji su predlagali nastavak blokade nisu predlagali nastavak blokade i treći tjedan već samo da još i sutra nema nastave.
ajmo referendum o sisanju kapovica
"Bit će još blokada."
hmm, pitam kolko će vas onda ljudi podrzati.
sami sebe postavljate kao predmet ismijavanja.
jel točno da kapović servisira ćurkovića? da je njegova biaaaaaatch?
a dajte ljudi, sto napadate kapovica kao da je ljude zavezao za stolice i prisilio ih na sudjelovanje... sto se ne ljutite na naivnu i glupu vecinu koja samo slijepo slliijjeeddiiiiii :/ biti manipulator nije za odstrjel, vec biti glup je za to ;)
gadite mi se ljudi. tu ste se našli izmišljati a nemate niti ono malo poštenja da dovučete guzice na plenum i vidite šta je i kako je bilo. vjerojatno vam je sad ego na sve strane eksplodirao od sreće. jadno
Ajte molim vas, stvarno, pustite Kapovića!
Nije kriv pastir, krive su ovce.
I ja sam vidio snimke SOE uskoro će ih dobiti svi na fejsu. Koja prodaja i izdaja gora nego 71, to je strava
Daj bog te di su te snimke? Nek neko da link na jubitu!
haha snimke SOE... vi ste fakat očajni
ja mislim da ovi koji manipuliraju plenumom i FF-om upravljaju i svemirom :-o
Dragi moji,
nikakvih manipulacija nije bilo, nit u direktno demokratskom odlucivanju moze biti.blokada je uistinu suspendirana iz operativno-strateskih razloga.naime, u ovom trenutku bi bilo sasvim suludo i autodestruktivno inzistirati na daljnjem iscrpljivanju ljudi blokiranjem nastave koje se svodi na infantilno igranje kombinacije lovice i skrivaca po hodnicima fakulteta sa nekim tamo "germanistima" i njima slicnima.ocijenjeno je da je u momentu u kojem se ne ocekuju nikakvi potezi vladajucih (barem do nove sjednice Zarkovog Povjerenstva za cca 2 tjedna) nema smisla trositi energiju na navlacenje po fakultetu sa djecurlijom kojoj je, po razini svijesti, mjesto u djecjem vrticu. Nazalost, u tu kategoriju spadaju i poneki "profesori".
Zato, one koji su "nam" aktivno davali podrsku pozivam da to i nastave sudjelovanjem u radu na radnim grupama, gdje ce se njihova energija puno kreativnije i produktivnije kanalizirati. Borba se nastalja. A sto se tice onih cija se "podrska" svodila na nedolazenje na nastavu, i eventualno, u najboljem slucaju, tipkanjem nekakvih komentara, znajte da takva "podrska" nikom nece nedostajati.
JS-JB, Idemo dalje! ;)
Ovakvim komentarima stvara se jos veca podjela medu studentima i pojacava antagonizam kojeg je, nazalost, potaknula blokada.
Patroniziranje, ruganje i govor svisoka ne sluzi na cast nikome, pogotovo ne...
...nekome tko se zalaze za vise ciljeve kao sto je besplatno skolstvo
...nekome tko stremi akademskoj tituli i dobivanju fakultetskog obrazovanja
...nekome tko se smatra nosiocem promjena na bolje
JSJB
SFSN
HSLS
SKHSDP
HČSP
HVIDRA
SSRNH
NSDP
SBHS
@anonimno 17:16
"9. Ako odluka nije jasna, tj. ako ima puno suzdržanih ili je broj onih za ili protiv podjednak, onda moderatori pitaju je li potrebno otvoriti raspravu o prihvaćanju ovakvog ishoda glasanja. Idući korak je pitanje: 'Prihvaća li plenum ovako izglasanu odluku?'
Dakle, ako ima puno suzdržanih, mora se nastaviti rasprava."
kako si, molim te, iz točke 9 zaključio da se MORA nataviti rasprava? Samo mislim da bi se ovakvo glasovanje prilikom BLOKADE uzelo kao konacno bez problema, sad kad to nije pasalo vođama, išlo se na ponovno izglasavanje u danu kad je malo ljudi bilo očekivano na plenumu.
Ma koje jebene vođe čovječe ako cijeli plenum odlučuje hoće li ili neće prihvatiti ponovnu raspravu? Osim toga, meni nije jasno kako ne shvaćate da nitko živ na tom plenumu nije zagovarao nastavak blokade *dulje od subote* - raspravljalo se o tome da li prekinuti blokadu taj dan ili radije idući. Zaboga, pojavite se na plenumu pa pričajte s nekim autoritetom o tome što se na njemu dešavalo a ne ovako prditi iz guzice o nečemu o čemu nemate pojma.
Objavi komentar
Prostor za komentare služi omogućavanju plodne i konstruktivne rasprave o objavljenim člancima. Komentari se zbog toga moderiraju te će se brisati komentari nevezani uz raspravu (spam), namjerno poticanje rasprave samo da bi se raspravljalo, odnosno postanje komentara u svrhu disrupcije civilizirane debate (trolanje), te srozavanje rasprave na sitničava prepucavanja, ad hominem prozivanja sudionikâ ili bilo kojih drugih osoba i iznošenja prijetnji sudionicima rasprave ili bilo kojim drugim osobama.
Ukoliko komentirate kao neregistrirani korisnik, molimo vas da izaberete opciju "IME/URL" i upišete neko ime, polje URL može ostati prazno. Upute za registrirano komentiranje možete pročitati ovdje. Upute i smjernice vezane uz komentiranje i moderiranje komentara nalaze se ovdje. Stavovi izneseni u komentarima izjave su pojedinaca i ne odražavaju službene stavove uredništva stranice niti plenuma FFZG-a. U komentarima su dozvoljeni HTML tagovi <b>, <i> i <a>.
Zbog sustava automatske detekcije spama neki bi komentari mogli greškom završiti u spam folderu; u tom će slučaju urednici stranice ispraviti grešku čim budu u mogućnosti.